PRIMERA ELEGANCE. Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Da var den hvite 2007 modellen bytta ut med en blå 2011 modell gitt!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Gratulerer! Bilder? :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 grattis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRIMERA ELEGANCE. Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Takker!:D:D Bilder kommer om ikke så lenge! Blei Dsg denna gangen gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpioman Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Gratulerer med ny bil,venter i spenning på bilder... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Pictures!!! :-d Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRIMERA ELEGANCE. Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 [ATTACH]23384[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
søplehue Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Grattis, har akkurat gjort det samme selv! Får bilen til helga. Si i fra om du er interessert i en kliss ny og ulakkert baklukespoiler til denne - Milotec sin. Jeg får visst en til overs etter en feilbestilling fra superskoda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRIMERA ELEGANCE. Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Ja jeg så bilen din lå på finn!:) Det gikk greit å bli kvitt den? Gikk vel på strømmen før den? Hvilken farge blei det på deg denna gangen da? Skal ha meg en sånn spoiler jeg så det passer ypperlig!!:) Hadde sånn på den hvite også,men det var fra skoda sine hyller. Milotec sin er vel ganske lik mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
søplehue Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 En på skedsmokorset som hadde den før meg, ja det kom en trivelig kar å ville ha den :) Nå ble det en svart en.. Kan jo ta resten på pm ang den baklukespoileren, så blir vi vel enige om en pris\levering. Vi bor jo ikke så lang unna hverandre. Milotec sin er relativt lik ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg