mtb2003 Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg har startvansker med min 89/90 modell 740 når det er væromslag. Er det varmt og fint i et par dager, så går det om til regn og litt kjøligerer, så krangler bilen med en gang. Starter ikke, filer motor og ingenting skjer, helt til jeg slipper nøkkelen, da virker det som om motoren har litt lyst å starte, prøver på nytt, samme igjen. Jeg har nye pluggkabler, plugger, rotor, fordelerlokk. Jeg har blitt rådet til å sjekke inni fordelerlokket om det kan være fukt. Sist jeg hadde det ute så var det litt fukt, samt olje inni der, skal det være olje? Hva gjør at det kommer fukt inn dit, og kan det være andre syndere? Håper virkelig på seriøse svar, da dette har irritert meg en stund. Jeg kan også nevne at bilen krangler litt når jeg feks. står i et lyskryss og gir litt gass ved takeoff, da begynner bilen å hoste litt, mens gir jeg rolig gass så ser alt ut til å være normalt. Bensinpumpe? Jeg vet ikke. Hjelp meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Grunnen til at du får olje inni fordelerlokket kan være kaputt simmering bak på kamakselen. :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg