Gå til innhold

felger å dekk til vw amarok

Ranger emnet

kjell erik aune

Anbefalte innlegg

noen som har forslag til felger å dekk til vw amarok?

frister veldi å få på noen svære 35" eller noe i en duren,noen som vet ka som må gjøre for å få det til?

de som følger med bilen 17" 245.65. syns det er veldi lite på en sånn bil..skulle eg velge større felger gikk det bare ner i profil å det er jo ikke noe poeng i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt inni i de reglene..vill det si att eg kan gå opp/ner 5% i størrelse uten å måtte få det godskjent på nytt?

vet du om det er noen firma som kan skaffe å sitte på så store dekk så ta seg av å få det godskjent?

vet om artic truck men de tar vell kun toyota

ser jo ganske domt med så småe hjul på den bilen..hadde blitt en helt annen bil med noe svært noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du får godkjent mer enn 5%. Vet ikke hvordan dem får til det, men har sittet på med en hilux med godkjent 40" i vognkortet. Dette er laaaaangt over 5%. Dette var en bil ombygd av artic trucks, så jeg tror det gjelder å ha de rette kontaktene.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du får godkjent mer enn 5%. Vet ikke hvordan dem får til det, men har sittet på med en hilux med godkjent 40" i vognkortet. Dette er laaaaangt over 5%. Dette var en bil ombygd av artic trucks, så jeg tror det gjelder å ha de rette kontaktene.

AT har godkjente ombygginger tatt på uavhengige testlaboratoriumer.Selv Toyota Norge skriver ikke ut papirer på større dekk enn 32" til Hilux.

Nytter ikke å si at når de har det så kan jeg gjøre det... ;)

Send en e-post til AT og spør, men regn med at det koster.En normal AT 35" ombygging til Hilux ligger på ca 90 000,- :)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider