fs racing Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 hei min trofaste omega b 2,5 v6 har begynt å fuske når jeg skal gi på under kjøring. trur han går på 5 sylindre når d skjer men så fort jeg slakker av på gassen så går den på 6 igjen. kan d være plugg kablene som begynner å takke for seg? tåler rett å slett ikke motstand.. håper på svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Dra opp plugghettene å se om det ligger olje rundt pluggene :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Dra opp plugghettene å se om det ligger olje rundt pluggene :) har netopp skiftet toppdeksel pakning så er ikke d.pluggene skiftet jeg i fjord å veivaksel føler.eneste som ikke e skifta er pluggledningene. har hørt at coilpakken kan ryke på di hær.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hei, samme har tidligere skjedd med min 2,5 v6. Det var pluggledningene. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hei, samme har tidligere skjedd med min 2,5 v6. Det var pluggledningene. ok(: vet du av en plass æ kan kjøpe billige kabla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Selv om du nettopp har skiftet pakningene så kan det fortsatt være de, veivhusventilasjonen bruker å tette seg og da begynner de å lekke, så bære sjekk! Tipper coilpakken hvis ikke :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Typisk pluggledninger. Bytt plugger samtidig!! Meget viktig!!! Er det coilpakken, så vil en av tre coiler slutte å fungere, og vil da bare gå på 4 syl. Kjører du for lenge på dårlige ledninger og plugger, sliter dette på coilen ja. Bilextra selger bugicord til ca. 1100,- og pluggene henter du på Opel. Billige og bra :) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fs racing Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 plugg kablene var gåen! biln fiksa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hadde du også problemer at den ikke går helt opp til turtall sperra. og står og stanger litt ved 6000rpm. går ujevnt på høye turtall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg