Fjøslukt Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hei... Ser på NORDBY-STYLING at de selger universal ADD-ON fanger til vel 2000kr... Er dette lett å få på bilen min? Har en Mits. Lancer.. Har hørt at den skal bare festet delvis på og delvis under originalfangeren min.. Må noe støpes og sparkles, eller er det bare å feste en add-on fanger? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Alt avhenger jo av passformen på denne delen kontra din egen støtfanger.Men jeg går ut fra at denne er noget "myk" så man skal kunne tilpasse denne. Neste er jo da og enten plastsveise de to delene sammen evt poppe fast og så sparkle. Vanskelig og si nøyaktig om dette da man ikke vet alt. Men lykke til :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 tror det er popping og liming som må til. virker som det er gjort slik på audien min vaffal. add on kamei-fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er ad-on kamei front på min Audi også, poppa og limt på. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ser ut vi har samme fangern, bare at jeg har ikke de tåkelysa eller hva det er. så er den vrak. nederste delen er vekk.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg