Gå til innhold

Katta til naboen.... Forts...

Ranger emnet

el-frodo

Anbefalte innlegg

Hørte en som var plaget med at katten hengte i vindus-sprossene når den ville inn.

Han teipte aluminiumstape på hver sin sprosse og koblet de med ledninger ned til en coil og bilbatteri.

Bryteren hadde han inne, slik at når katta hengte i vinduet, trykte han på knappen så sto alle katthårene rett til værs.

Katter snur seg og lander på føttene normalt, det gjorde ikke denne her når den fikk karamellen!

Så nå beholder han malingen på sprossene lenge!

Kanskje jeg skal tape på panseret på bilen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi hadde en periode 4 søte små kattunger i hus, etterhvert ble de store nok til å klore tak i støvsugerslangen, hi hi

Der lå to av dem med klørne inn i slangen, mens de andre to satt oppå støvsugeren, den ene satt faktisk oppå luftfilteret.

Da var det bare å gjøre en ting, nappe ut kontakten, gå bort til dem å slå på støvsugeren, gå tilbake til støpselet og nyte synet når strømmen kom på......:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by el-frodo

Den tåler det nok, for ellers så må jeg lakkere panseret snart...

Du må ha fryktelig dårlig lakk på denna bilen din.... HAr selv 2 katter og de ligger da og kulern på mitt varme panser rett som det er,ingen merker etter detta jeg.Evt potespor da,men da kan vaskes av...

Klart det kan jo hende at detta er en DIGER sak av en katt med rustri stål klør!!!!

Seriøst så er vel ikke detta noe "problem"???

Hadde jeg sett noen hadde kasta knallskudd eller gjort noe vondt mot mine katter hadde det blitt månelyst. Husk på at detta er små uskyldige dyr!

Lover mot sånne ting er det jo også

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by el-frodo

Det sier seg selv at en katt som har mye møkk under potene som vandrer over bilen og ligger og gnir den inn skraper lakken.

Det er grus på parkeringsplassen der jeg bor og da drar den med seg utrolig mye.

Det du sier der har jeg Ikke noe tro på... Har du noengang titta ordentlig under en pote?? Lite steder der grus og div grove steiner kan sette seg fast!! Men som en smarting her sa,skremmer du katta,så stikker den med alt den har av klør.

Syns dette her en en idiotisk diskusjon om en idiotisk ting.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk katter som legger seg på Beemern, og koser seg i solen, har aldri fått ei ripe i lakken av dem. Det er jo bare å ta en fuktig klut å tørke over fotspora viss det skulle være det.

Samme gjelder Cabro'n med stoff kalesje, der ligger dem oppå kalesjen, og koser seg. Kalesjen har ingen skade fått av 2 stk katte puser som jevnlig tar klatre turen opp fronten videre opp frontruta og så på taket.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

2 stk katter som legger seg på Beemern, og koser seg i solen, har aldri fått ei ripe i lakken av dem. Det er jo bare å ta en fuktig klut å tørke over fotspora viss det skulle være det.

Samme gjelder Cabro'n med stoff kalesje, der ligger dem oppå kalesjen, og koser seg. Kalesjen har ingen skade fått av 2 stk katte puser som jevnlig tar klatre turen opp fronten videre opp frontruta og så på taket.

Takk min gode mann :D

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider