aarryk Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hei! Hvordan får jeg frontfangeren min til å bli langvarig svart igjen? Den er helt grå. Her er to bilder av fangeren slik den ser ut nå: Og her viser jeg et bilde av hvordan jeg vil at den skal bli: Jeg har prøvd (midlertidige) midler som "Bumper Shine", silikon spray etc. Men det varer bare til neste vask. Jeg tenkte derfor å lakkere den! Har kjøpt plastprimer og matt, svart lakk. Kan det bli bra? Og hvordan gjør jeg dette? Takker for evt. hjelp! Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Polytrol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Svart matt funker veldig bra....bare husk og legg gjevne strøk...ikke for tykke,men flere tynne! Du trenger nok ikke plastprimer til dette,men du må ulle alle kanter og flater.Vaske med silikonfjerner,dekke opp og lakke. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mic1991 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Bruk plastprimer!! Det er jo dette som binder lakken til plasten, hvis ikke så vil den flasse av over tid. Du må ikke bruke grunning over plastprimeren, men det anbefales. Dette gjøres av de fleste billakkere, jeg gjør det hver gang hvertfall, litt usikker på hva resten gjør. Gjør du dette så har du gjort bra grunnarbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 owatrol polytrol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Varmluft pistol funker best :) Bare ikke hold for lenge på en plass så blir det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 varmluftpistol funker kjempe bra! Gjorde det på golfen jeg hadde, varte så lenge jeg hadde bilen(hadde den forøvrig et halvt år etter at jeg shina opp fangerene) Har også hørt at hårføner fungerer, men usikker på dette. har ikke testa Siter Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marasss Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 hei kan du kjoppe i polen termoplastik film og limme denne pa fangeren din dette koste ca 1000 nok Hilsen Marek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 owatrol " fargen tilbake" Skal visstnok være fantastisk bra og holde i mange uker. Har kjøpt en boks selv, men kom aldri så langt som å smøre på dette:P http://www.detailersclub.no/forum/topic/3426-test-owatrol-polytrol-fargen-tilbake/ Denne selger de på de fleste jernvarehandlere, tilgomed obs bygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Har hatt god erfaring med Biltema sin "Bumper Paint". Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg