AntonGolf2 Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hallo igjen. Leiter etter manuell gearkasse til senatorn er en 87 3,0 (C30NE) Passer noe fra omega a ? Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_ånes Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 er ikke noe ekspert, men har hørt at det ikke er samme kassene i omega og senator. kassene i senatorene er vist getrag 265 ( for 3 L ) . er synd det er så lite svar på trådene. Mvh Martin Ånes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Takk for svar! :) Ja var ikke sånn før. Allt av senator med manuell er desverre ikke c30ne motorn.. Men får vel finne på noe annet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 r25 passer vel? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 Er jeg ikke sikker på :/ Men får sjekke det ut :D Har førhørt meg litt på en tysk side. Der hadde de men..Må jo sendes igjen da så blir vel ikke billig :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Kasse som hører til disse er R-28. R-25 fra cih motor skal vel også passe men er vel ein litt svakere kasse da den er beregnet på 2.4 motor. Har R-28 kasse liggende. Når det gjelder pedalsett tror eg ikkje eg har det, men det er vel likt på omega a så bør ikkje være så vanskelig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg