alexan0204 Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hei. Den tidligere eieren av en Audi A4 97 som jeg har kjøpt har virkelig gjort noe magisk. Alle felgene har korrodert. Det er aluminiumsfelger slik at det har oppstått en galvanisk korrosjon. Noe som igjen gjør at lakken detter av :( Hvordan kan jeg fikse dette på best og billigst mulig måte. Å kjøpe nye felger er uaktuelt pga økonomi. Inntil videre ihvertfall. Hva med sandblåse felgene og deretter lakke med en to-komponent. Herder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hmmm sandblåse alufelger er vel ikje så lurt da,,,blir grove i strukturen av det,,,men glassblåsing er vel mere og ambefale,og så syregrunne og lakke dem med den farge du måtte ønske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexan0204 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg tror ikke at forskjellen sandblåsning, og glassblås utgjør har noe og si på felgens struktur. Hva slags grunning og lakk annbefales til slike ting? Planen er jo og få tak i nye felger. Men det skjer ikke helt med det første ettersom det koster en del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Få de sandblåst(ikke for stort trykk eller grov sand) Så få de pulverlakkert. Ved sandblåsing blir felgene for "grove" til å våtlakkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg