perphu Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hei har akurat bestilt ST kittet til min MK2 ghia, trenger grøftlys. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen med god kvalitet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troublemaker Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 hellanor... Siter If it don't go fast, it ain't fun..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrygutten Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Hvor fikk du tak i ST kittet? Og hva koster fullt kit? Har lyst på det til min stv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perphu Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 hehe, beklager sent svar. er ikke så aktiv på forumet.. st24 kittet kjøpe jeg på ebay.co.uk . kostet 3.5 tusen fra england. det er ganske spinkel glassfiber så mitt kit er ikke i orden etter en trondheimsvinter. men så veldig flott ut når det var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg