zaphod Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Hva kan være galt om bilen vingler litt på èn side når jeg kjører over ugjevnt terreng, eller over humper. Det virker som det er spesielt høyre framme. Da mener jeg vingling fra side til side. Støtdempere? Hjullager? Det er forøvrig litt klunkelyd over humper på samme side. En annen ting jeg merker over fartsdumper, er at at bilen demper ulikt bak, noe som gjør at det føles som om bilen vingler fra side til side. Hva tror dere? Siter "It's what you do that defines you" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg tror at du tar deg en tur på verksted å sjekker understellet. Opphengskuler er f.eks en kjent svakhet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaphod Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 (endret) Jeg tror at du tar deg en tur på verksted å sjekker understellet. Opphengskuler er f.eks en kjent svakhet Dyrt? EDIT: Da har bilen vært på EU-kontroll. Var en defekt demper høyre bak. Tenker at det er den som lager klunkelyden. Endret Juni 30, 2011 av zaphod Siter "It's what you do that defines you" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg