KimOlav Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Var nettop på verksted å bytta ut en gåen dynamo på min 98 Omega 2.0 dti. De sa at jeg burde tenke på å skifte ut viftereima snart også. Er dette en avansert jobb, eller er det noe man kan gjøre lett selv? Finnes det evt noe beskrivelse på hvordan jeg kan gjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Det er ikke så vanskelig, du bare slakker opp strammehjulet ved å skru på skruen som sitter i midten med klokka da frigjør du reima og du kan ta den av. Jeg har illustrasjon av hvordan reima skal gå, må bare vite om du har med eller uten ac? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Det hadde vært fantastisk. Har med ac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg