Kn3tten Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hei! Jeg har sett litt på denne: http://www.chinavasion.com/2-din-car-dvd/cvgxc95/ Kunne tenkt meg en cd-spiller i bilen med muligheter for usb, minnekort osv. Denne har også gps som alltid er greit å ha. Har sett litt på prisene for det samme produktet i Norge, og det viser seg at denne siden selger produktet for 2000 kr billigere. Det jeg lurer på, er om dette er en nettside jeg kan stole på. Er det noen som har brukt denne nettsiden før? Jeg lurer også på om det er noen som har noe erfaring med dette produktet eller lignende produkt. Er dette noe å bruke penger på? :) Om det ikke skal ha noen negative sider kommer jeg ikke til å nøle i det hele tatt med å kjøpe den. Synest det hadde vert supert med noe sånt i stedet for en vanlig cd-spiller. :) Takker for alle innspill! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
u-service Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Du må huske å legge på 25% på summen, siden du må betale moms. Tror ikke denne siden er så skummel, betal med PayPal isåfall, så er du bedre beskyttet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg