Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med å legge nye kabler i en polo 6n 2001 mod??

Ranger emnet

Chrispolo

Anbefalte innlegg

Det som er at her om dagen så sluttet plutselig høytalerne på venstre side å fungere, det er bare dem på høyre side som spiller. Det ble nettopp byttet ut cd- spiller i bilen, og jeg frykter da at jeg kan ha kommet til skade å ødelegge en kabel.

Jeg vil derfor se om det lar seg løse av å legge opp helt nye kabler, men ettersom jeg ikke har vært borti det tidligere trenger jeg litt hjelp.

Er det noen som vet hvilken pris jeg kan vente meg om jeg går til en forhandler med problemet? Eller er det noen som bor i Sandnes/ Stavenger området som kunne tenke seg å tjent ett par ekstra kroner i ferien med å hjelpe meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja det har jeg sjekket. Det som skjer når jeg stiller balansen over til venstre side er at det bakerste høytaleren spiller dårlig, mens dem 2 forran i døren ikke spiller i det hele tatt.. Jeg har egentlig kommet frem til at det må være noe galt med høytalerne å ikke kablene.. Utrolig surt, for i poloen min er det 2 høytalere i fremdøren og den ene ligger ved vinduet nede med speilet, så det blir spennende å se om jeg finner en erstatning eller om jeg må betille fra VW forhandler..

Takker for svar Kim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk over alle ledningene bak cd spilleren.du kan jo prøve med den gamle og se om problemet ligger der fortsatt.skal ikke bli sånne problemer bare ved og skifte spiller somregel.var det en blapunkt spiller som stod i orginalt?

mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det, men ser ikke noe tegn til skade eller brudd noen plass. Det var en sony spiller som sto i.

Jeg har prøvd en annen, men dette var en spiller fattern hadde liggende, som kommer fra biltema.. ikke akkurat stjerne merke, men det ble ikke bedre. Snakket med møller bil og de vil jo selvfølgelig ha bilen inn, men fikk også vite at nye høytalere til framdøren kostet rundt 8-900 spenn, så heldigvis ikke så vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider