relfant Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hei, har akkurat hatt min "gamle" Passat (1998) på EU-kontroll, og fikk beskjed fra verkstedet at den ene bærearmen foran er litt slakk, men ikke så mye at det merkes enda. De anbefalte uansett å bytte på begge sider, dersom jeg ønsket å bytte, og så justere forstillinga. Noe jeg ikke så meg råd til nå. Han mente jeg godt kunne kjøre litt til. Noen erfaringer med dette? Er det like greit å få gjort dette fort, eller kan sånt holde lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Så lenge det ikke er slark som merkes så er det ikke noen fare forbundet med å kjøre videre med dette. Når du merker at bilen sporer eller begynner å slite skjevt på dekkene så bytt med en gang. Fikk du en 1-er feil så skift før neste PKK eller når du selv merker på bilen at det er på tide ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg