Krossmoen Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hei! Har kjøpt meg en 1980 pontiac turbo trans am, og når jeg skulle starte den i dag merka jeg at det var meget høy tomgang på den. Lå på 2,5-3 tusen rpm i flere minutter. Prøvde ikke å sette den i drive når den holdt slikt høyt turtall, men etter en god stund stabiliserte den seg som normalt. Er en 301 turbo motor i den. Regner ikke med at dette er normalt, noe jeg bør sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet September 10, 2011 Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Hei.. Jeg har en Pontiac Vista Cruiser. Har samme greia på denne. Bare chocen. På min så er det sånn at hvis det er kaldt og jeg ruser den så blir turtallet der jeg slapp gassen. I et par minutter. Hvis det er over null grader så tråkker jeg gassen i bånn rett etter start, bare ett sekund eller så. Da detter turtallet ned til 900-1000 rpm men en gang. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg