MazdaPowah Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 (endret) Selges med åpen Cadence-"fabrikk-kasse. Trykker bra! Hadde noe greier i bagasjen og glemte meg bort og endte derfor med et element som fikk noen skjønnhetsfeil. To slitasjemerker på "stoffringen" rundt alluminiums-conen samt noen hakk på cone'n. Ikke blitt brukt på to år men såvidt jeg husker skal dette ha lite å si. Bulkene i conen er heldigvis ikke så dype som de virker på bildene. Prøvespilling hos meg skal være mulig. Vel og merke i din egen bil, da jeg dessverre ikke har bil med noe anlegg for tida. Kan hentes i Drammensområdet. Høystbydende etter en uke får den. Startbud er på 600,- Slenger med høytalerkabelen som går til forsterkeren. Specs: 12" Single Voice Coil 4 Ohm Subwoofer Triplex Triple Magnet Structure 2.5" 4 Layer High Temperature Voice Coil RMS Power: 450 Peak Power: 900 Frequency Response: 15Hz-300Hz Sensitivity: 86db @ 1W/1M Mounting Depth 7-3/4" Super Sized 3" Dual Density Surround Inverted Titanium Cone Cast Aluminum Basket Nickel Plated Push Terminals Tinsel Integrated Spider Endret Juni 27, 2011 av MazdaPowah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Bump. 500,- Førstemann til mølla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Faan, du sku ha bodd litt nærmere!!! buhuuuuuuuu :-( Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestekar Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Gidder du å kjøre til Svelvik å levere den så tar jeg den så sant den funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Svelvik, fysj! Tørr jeg å spørre hvorfor du ikke kan ta turen opp til Buskeruds perle, Drammen? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Ser det står lillehammer på infoen din. Lar det seg gjøre å få sett den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har dessverre flyttet derfra men jeg skal oppover til en snarvisitt i august. Om ingen andre tar den før det, så skal jeg sende deg en melding ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Flott. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg