MaariusB Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hei, ønsker og kjøpe en panserbeskytter,(BH) til golf 3 i ok stand til en grei pris. Pip ut om du har Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Ingen som har? Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 http://www.partsandretards.no/panserbeskyttere-til-vw-bh/bh-til-vw-golf-3 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Prinsippet er jo å ikke betale dyrt for en ny da, når jeg skriver ok stand til en grei pris. ;) Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Her har du to andre alternativer. Forsatt ny men 100 lappen biligere:p Men mulig kvaliteten er deretter også:p http://www.streetdesign.no/?sub=search Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 jeg har en helt ny som du kan få for 500;)men den er beige/brun da og ikke svart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 jeg har en helt ny som du kan få for 500;)men den er beige/brun da og ikke svart.. Tjaa, var egentli ute etter svart. Men kan tenke på saken, var ikke så alt for værst. Mulig litt for stiv pris med tanke på att det er feil farge for meg. Men har du en lavere pris og tilby kan det være int. ;) Kan hente også forsåvidt, da jeg bor i Eidsvågen. Spotta bilen din her en dag btw. Lekkert :) Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Tjaa, var egentli ute etter svart. Men kan tenke på saken, var ikke så alt for værst. Mulig litt for stiv pris med tanke på att det er feil farge for meg. Men har du en lavere pris og tilby kan det være int. ;) Kan hente også forsåvidt, da jeg bor i Eidsvågen. Spotta bilen din her en dag btw. Lekkert :) du får tenke på det da vettu,om ikke får jeg bare ha den liggende:)jo takk,venter bare på nye spacere fra gs-bildeler nå så jeg får skrudd den ned,tar i skjermene bak slik den er nå så blir 5mm smalere spacere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg