Slettengen| Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 hei, er det noen som har sett en omega b med kanal-skjørt på høyre sia før? er det flere som tenker på det? ,eller er det bare jeg som synes at alle har mista den Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Når du får sparka borti de 100 ganger på vei ut og inn av bilen så blir klipsene ødelagste etterhvert og da faller de av. Synes de er plagsomme selv, har mistet begge når jeg var av veien en tur. Byttet ut alle klipsene men fortsatt så sitter de litt løst. skal feste de skikkelig med karoseriskruer Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 ja, det er no jævla dritt, men de må være der å da synes jeg! men virker som det er spesielt høyre side som er det største problemet. Jeg vet om en 4-5 stk som mangler høyre side! Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Min har begge:) Men ja, jeg vet også om flere Omega som mangler, faktisk mange av de på høyre side Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg