Gå til innhold

Kjøpt meg Golf, AUX-inngang og felger.

Ranger emnet

Snymann

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt meg en Golf IV 2002 mod 1,6l. Fornøyd med bilen så langt.

AUX-inngang:

Bilen har original CD-spiller som jeg ønsker å beholde. Den originale spilleren har ikke AUX-inngang, noe jeg savner svært mye fra min gamle bil. Har sett at bilatereo.no har noen produkter som kanskje kan hjelpe meg med problemstillingen. Link: http://bilstereo.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=269 . Er ikke sikker på hvilket av disse produktene jeg kan bruke, hvis spilleren i det hele tatt takler noen av dem. Det er her jeg håper dere kan hjelpe meg.

De to inngangene jeg anser som mest sannsynlig vil passe er denne: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=8594&katid=269&mid=m436&id=&vn=736 (med quadlock/MOST kontakt) eller denne: http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=8590&katid=269&mid=m436&id=&vn=736 (MFD2).

Har lasta opp et bilde av CD-spilleren. Klarer noen av dere å se av bildet om denne har mulighet til å koble på inngang for AUX, og evt hvilken inngang jeg må gå til anskaffelse av?

Dersom dere vet om noen andre som selger AUX-innganger som passer, hadde det vært fint med tips :)

Felger:

Fulgte med uoriginale 15"-felger som jeg ser for meg at blir utbyttet ganske så snart. I den forbindelse lurer jeg på hvor stor dimensjon jeg kan ha på dekk og felger uten at det "subber" i hjulbuene (spacere er uaktuelt) og som er lov til å bruke på bilen. Bilen er ikke senket. Hadde også vært fint med erfaringer ift dekk/felg-størrelse med litt senk (ca 40mm).

Håper på tilbakemeldinger :)

post-53445-13804853396306_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ville ringt til Bilradiospessialisten å spurt. de har peiling...

På min golf 4 kjørte jeg på 18'' felger med 225/40-R18 ikke noe subbing der.. var vell 8'' brede felger.. fluktet fint med hjulbuen..

Hadde også 40mm senk (kun fjærer) å da ble den helt grei.. seig litt sammen bak etter noen år, så ville vurdert senkeskålr forran. senker vell 1-1,5 cm.. men husk å bytte fjærbeinslager(tror det var fjærbeinslager=P) samtidig. de ryker fort hvis du senker bilen, å de er gamle.

Liten kostnad, som kan spare deg for en stor kostnad senere.

EDIT: Slenger med et gammelt bilde jeg fant. ser det ikke så godt der, men er no med 40/40 senk å 18''

Endret av L3rr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider