Gå til innhold

Golf 3 stopper kvar gang eg køyrer.

Ranger emnet


Frankjs

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I vinter kjøpte eg ein Golf 3 tdi 94 modell. Bilen hadde ein stygg tendens til å stoppe inn imot kryss noko som ikkje berre var irriterande, men skapte og svært farlege situasjonar. Først skifta vi alle filtera, så skifta vi bakdelen på tenningslåsen samt relee 109, ingenting hjalp. Etterkvart verka det som om det utrulig nok hadde noko med blinklyset å gjere, fordi tre gongar på rad stoppa bilen når eg slo på blinklyset. Problemet blei berre verre og verre så vi kobla batteriet direkte på dieselpumpa itilfellet det var noko gale med med tenningslåsen, men bilen stoppa fortsatt. No ana eg rett og slett ikkje kva eg skal prøve lenger. No stopper bilen i tider og utider. Ikkje berre inn mot kryss, men uansett kva eg gjer. Som regel starta den igjen med ein gong, men av og til kan det ta opp imot 5 min. Det som skjer når eg ikkje får start er at alt virka (lys, vifte og anlegg), men når eg vrir om nøkkelen lyser ikkje lysa i instrumentpanelet (batteriet, gløding og oljetrykklampa) samt at startaren ikkje slår inn sjølv om det kjinna heilt normalt. Er det nokon som har vert borte i dette??? Nokon som aner kva det er? Eg gjer snart opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) når eg vrir om nøkkelen lyser ikkje lysa i instrumentpanelet (batteriet, gløding og oljetrykklampa)

 

2) samt at startaren ikkje slår inn sjølv om det kjinna heilt normalt. /QUOTE]

 

1) Kontrollampene i istrumentpanelet får spenning fra tenningslåsen (krets 15) - via ledninger og koblinger i sikringsboksen. Den mest sannsynlige feilen ville derfor være tenningslåsen. Om vi er trygge på at den er OK, må det være problem med koblinger / ledninger.

 

Sikring 13 (horn) , 14 (ryggelys), 16 (instruments) og 17 (blinklys) går også på samme kretsen.

Prøv om f.eks. hornet virker når problemet oppstår. Virker det, så er det spenning fra krets 15 på tenningslåsen.

 

2) Hva mener du med at starter ikke slår inn . . . ?

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det være tenningslåsen, eller ledning / forbindelse til sikringsboksen.

Sort ledning går fra tenningslåsen til sikringsboksen kontakt H1/4 og fordeles der videre til de forskjellige kretsene som skal ha strøm med tenning på.

 

Jeg foreslår å ta av dekselet ved rattet, og dekselet rundt sikringsboksen. da kan du lettere komme til og prøve å rikke litt på ledninger og prøve om du finner feilen.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår