Gå til innhold

MacGyver93's mercedes W123

Ranger emnet

MacGyver93

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahahah morroklumpen, vist du hater det så jævli, hvorfor ikke bare slutte og lese på tråden? ingen som tvinger deg til og komme med slike spydige komentarer, og jeg prøver og få den ferdig slik at du skal bli fornøyd :)

Edit: Deltaone, du kan jo heller skrive dritt på tråden min på MBE, er sikker mer inne der ATM ;)

Endret av MacGyver93

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver bare å vekke deg MacGyver. Du sier at du ikke får fullført andre prosjekter her pga økonomi. Men du har snart flere felger enn Shariff Dekksenter. De er vel sikkert ikke gratis. Men det som er poenget mitt er at du bør bruke pengene dine på det som er viktig! Hva er viktig? Felger/kule blinklys/krystall baklykter/senk eller å ta rusten?

Ut ifra hva du har vist av bilder, så virker det som om det er endel rust som bør tas, før du får den godkjent, men du velger å sette på ting som du burde ha venta med til du får oversikten over hva det vil koste å ta rusten.

For å være ærlig så synes jeg ikke denne bilen skal havne på skrapen sammen med Golfen (mener å huske at Golfen gikk til evige jaktmarkeder).

Du velger selv, men jeg sier bare min ærlige mening, og det er at du prioriterer på en ufornuftig måte med hensyn til å få den i stand og EU godkjent.

Det er ikke å være spydig, eller jeg mener det i alle fall ikke slik selv om du oppfatter det slik.

Når du er på side 34 i MBE så skal du få den samme kommentaren der (forutsatt at du ikke har tatt rusten) :angry:

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene mine koster mindre en et sveiseapparat eller en som tar på seg sveisearbeid(noe som jeg har spurt over 20 stk med) lyktene og senk ble kjøpt før jeg fant ut all rusten, som jeg ikke trodde fantes i denne mengden, siden den var på eu-kontroll 1 uke før jeg kjøpte den, og da fikk den anmerkning på bremseklosser og bensinlekasje, som ble fikset. jeg tenkte at den sikkert kom til og gå rett gjennom etterkontroll nå, men da begynte jeg og finne rusthull, tenkte jeg:faen, denne kommer aldrig til og gå gjennom eu-kontrollen, og alt som har skjedd etter det er at senk er blitt montert og jeg har kjøpt nye felger ;)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, du vet jo sikkert hva du gjør. Hvis det er sveiseapparat det står på MacGyver93, så kunne du jo ha vurdert å selge ett sett med Penta felger og de hvite Porsche felgene... Da er du vel i nærheten?

Jeg håper du får den istand og på veien. Dersom du vil bruke den så kunne du jo ha tatt den på ny EU kontroll, og sett hva de oppdager. Er jo mulig det går lettere enn du frykter. Rusta kan jo være der selv om du bruker den, hvis den blir godkjent.

Uansett, lykke til !

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...