Forza3 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 (endret) God dag! Powerdrift Junior 2012! Får vel skrive litt om bilen min, RPS13 med SR20 DET. Ble importert til Norge for et par år tilbake av Ove Harlem (JDMGarage). Var to eiere før jeg ble en. Bilen er en Nissan 180sx med sr20det Km. stand: 152.000km Hestekrefter: Rundt 300 i motor. Årsmodell: 1996 Motor -Greddy T518Z -660 CC dyser -Fmic -GTR Bensinpumpe -Catch tank -Oljekjøler -Z32 luftmengdemåler Understell -Låst diff (ikke sveist) -Flere stag byttet ut -TEIN Coilovere -Originale felger -Sperra diff (ikke sveist) Interiør -Skrudd Halvbur (Selges) -Olje temp -Olje trykk -Turbo trykk -Bee-R tenningskutt -Et stk. sabelt sete -4 punkts Sabelt belte -Sabelt ratt Tatt ifra Japan (Fra salgs annonsen når Ove importerte den) Noen fra hvordan bilen ser ut idag. (ser penere ut i virkeligheten) Planer videre: Blir vel å få bilen først å fremst klar til kjøring (bur mangler), deretter tenkte jeg å få bilen 100% prosent. Har veldig lyst til å få bilen helt hundre og heller droppe alt av kjøring i 2011, evt. vise den fram bare. Jeg er da bare 14 år så har ikke råd til det gromeste. Lyst til å gjøre: Har vannvittig lyst til å lakkere bilen hvit på utsiden og "rays grønne" felger. Evt. mørk grå innvendig inkludert motorrom. Litt sånn her: (ps13'nen) Men for å få til dette må jeg nok jobbe litt!! ;) Vemund Haarberg. Endret Juni 29, 2011 av Forza3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Dette var mye gromvogn for en 14åring :D Så ut som et bra utgangspunkt ;) stå på! Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 jeg fikk ikke engang ha moped når jeg var 14 :( Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 rått at du begynner så tidlig, skal følge med her :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Takker for feedback! Nå for tiden holder jeg på med fjerning av asfaltamatter! Etter det blir det burbygging men først på penga på bok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzerk Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Lurer på hvor Dine komfe penger går hen :p Siter MB 190E 2.3 1987 16V Look http://WWW.MB190KLUBB.com Dame med hjerne kjører gris med stjerne :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 De har gått ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 jasså jasså.. ser man det.. får nå håpe på at du ikke er like pratmaker på dette som du er på alt annet. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 fuckedupconversation? ÆHHÆHÆH Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Da er det bare noen uker igjen til buret bestilles, noen som er intressert i skrudd halvbur? (selges billig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg