Gå til innhold

Lyktespoilere

gt150

Anbefalte innlegg

Originally posted by gt150

Okei.. etter å ha sett denne fronten her med de lyktespoilerne, så bestillte jeg nettop meg et par jeg og..

Har du tenkt å gjøre noe med sideskjørtene på bilen? en annen hekkfanger? bilen blir jo ganske lav fremme med lagunaleppe, og det ser helrått ut.. men er litt dumt at bilen blir så høy andre plasser..

Har ikke noen planer akuratt nå nei, men vi får se....

Veit ikke om leppa blir sittende på til vanlig heller, siden det blir veeeldig lavt! Subber liksom overalt! Kan hende jeg tar den av og setter den på kun når det er streetmeet, treff etc!

Vi får se.... Akuratt nå sitter den der i hvertfall:)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by partypulp

Argh!

Hvordan i helvete tar man av grillen!! slår den snart av med balltre *sint*

Er flere en deg som begyner og bli forbanna. For ikke løsna den nede....

BTW. Du kan knyte de slangen til lyktspylerene også (hardt), funker helt fett.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partypulp: Kom til og tenke på; Siden du bor i omradet, kjenner du noen som bor på fjellhamar eller i området som kjører sierra?? Møtte på en her i vinter som vinka ut av takluka og sidevinduer og ble helt gal når han så meg........ Så ut som han blei litt flau etterpå når han så at han ikke kjente meg:D

Er også en med en rød golf i strømmen som har hilst et parr ganger som har sett ut som et spørsmålstegn når han har passert:D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider