Gå til innhold

Kva er feil?(nytt anlegg...)

Ranger emnet

Paskrede

Anbefalte innlegg

Heisann.

Fekk i kveld kobla opp anlegget mitt, trudde eg

Straum på batteriet, jording i setebeltefestet, remote frå antenna. signal frå orginal saab spelar. Sikring i orden. Trur eg har ordna alt då. Starta opp cd.spelaren. Remoten fungerte, det lyste grønt på forsterkarane. Men einaste lyden eg fekk utav anlegget var en svak lyd frå høgtalarane som eg berre so vidt kunne høyre. Er det noken som har peiling på kva eg kan ha gjort feil?? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ha ein grundigare forklaring.

"signal ifra original saab spelar" Her trengs det nok ein forklaring.

Og so har vist du forsterkara. Kva slags?

Og innstillingane på forsterkerene er og greit å vite

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, forsterkarane er DLS CA23 og DLS CA41, signalkabelen går i frå ein linjeutgångsadapter frå ein orginal saab spelar, dårligaste nivet på stereoanlegget hos saab. Bilen er en 2000 model. Det er stort sett det eg veit. Det er lavpassfilter og høgpassfilter trur eg... Litt usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva slags linjeutgangsadapter har du og korleis har du koblet denne?

Har du justert volumet på spiller og forsterkerene?

Kor i S&F bur du? Eg skal på ein liten tur imåro og køyrer forbi eit par plasser

Bilforumet.no

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur i stryn kommune, eg veit ikkje kva den heiter. Den har 4 RCA utgångar, har kobla slik at den høgra framme og venstre bak er aktive. der er en utgång for kvar "post" høgre framme, venstre framme, høgre bak, venstre bak. Volumet på forsterkaren veit eg ikkje korleis eg skal gjere. Skal ta en tur ut no og prøve studere og stille litt på spelaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal nok ikkje væra i nærheiten av Stryn, so da kan eg ikkje ta ein kjapp kikk.

På forsterkerene har du gain. Dette er volumkontroll. Denne brukes for å justere volumet på høgtalerene.

Er vanligt at gain står på minimum.

So justerer du volumet på spilleren til 70/80% av maks.

Deretter justerer du gain til at høgtalerene spiller høgt! (men ikkje so høgt at dei forvrenger.

Juster framhøgtalerene først. So skal suben integrerest. So er det eventuelt bakhøgtalere

Og so er eg usikker på kva slags linjeutgangadapter du har.

Og om den må tilkobles alle inngangene!

Bilforumet.no

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider