jimmen Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Det er de små gule ved girspaken jeg mente.. Hvis disse flimrer så er det garantert gear selector switch Å noe svar som dette har jeg ventet på! Mine lys blinker som ett horehus i spania, og dritten låser seg i nødmodus av og til! Mye jobb og bytte? og den delen sitter rett under girspaken? Stikker på huggeriet ASAP.. :P Beklager at jeg stjeler tråden, men trådstarter virket som jobben ferdig hos han :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Å noe svar som dette har jeg ventet på! Mine lys blinker som ett horehus i spania, og dritten låser seg i nødmodus av og til! Mye jobb og bytte? og den delen sitter rett under girspaken? Stikker på huggeriet ASAP.. :P Beklager at jeg stjeler tråden, men trådstarter virket som jobben ferdig hos han :) 99,9% sikkert at feilen din er selector switchen ja. Lurer på om jeg har en sånn liggende faktisk.. Men da må sende meg delenr, tror det er 2 forskjellige typer. Den er enkel å bytte ja, men du burde helst ha bilen opp på løftebukk, hvis ikke er det vanskelig å komme til. Du får det til hvis du har noen høye støttebukker også. Alt arbeidet gjøres under bilen. "Switchen" sitter på venstre side av girkassa og kontakta ligger rett over girkassa, dvs omtrent rett under girspaken. Tipper jeg ville brukt 30 min på hele jobben. Lurer på om det sitter en pakning på den også mot girkassa, mener å huske at jeg brukte pakningssilikon på den nye når jeg skiftet denne. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Du kan også rense den gamle og smøre den opp på nytt med elektronikkfett. Den gamle er garantert full av dritt, derfor den tuller. Sjekk her: http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1231586488/0 Men gjør du dette så må du passe på justeringen av den, det gjelder når du bytter også. At kassa også girspaken står i samme gir. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Du kan også rense den gamle og smøre den opp på nytt med elektronikkfett. Den gamle er garantert full av dritt, derfor den tuller. Sjekk her: http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1231586488/0 Men gjør du dette så må du passe på justeringen av den, det gjelder når du bytter også. At kassa også girspaken står i samme gir. Mange takk! Blir og prøve dette om noen dager :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg