kennethstr Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 jeg og faren min har en corvette 1977 og vi syntes det begynner og bli litt slapp, men han liker ikke lyden i compressoren eller i turboen, så jeg lurte på hvilke alternativer jeg har til trimming viss compressor og turbo er utelukket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Tja bl.a. andre topper, kvassere cam, bedre innsug, headers, borring og evt stroker kit, men pass på at alle deler matcher hverandre og arbeider ilag, også converter, og utvekslingen i bakakslingen, er nok mange som har bygget motor med deler som ikke passer så godt ilag, og ender opp med noe som ikke går noe særlig bedre, og som bruker for mye bensin i forhold til effekten, prepping av girkasse etc er nokså mye en kan gjøre med en NA motor for å øke effekten, og en 77 mod 350 var jo bereknet for økonomi og ikke for effekt Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 vet ikke hvor moen ligger, men dra på US-AUTO-PARTS og få Magne der til og sette sammen et sett til deg med, kam, innsug, gasser og kanskje headers...er en bra start værtfall! og kanskje stroke til 383cid :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg