SunnyGTi2.0 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Tenkte bare jeg måtte vise et lite bilde av garasjen vår sist uke.. :D Var ute og prøvde den et par turer, og den er desidert det herligste jeg har kjørt! Blitt helt hekta på Zen nå... Skikkelig presis styring, fast og fin på veien, _greit_ drag, herlige seter, Z'er overalt i bilen ;) osv.. yummyyummy Skal ha meg en slik en dag.. Men den koster jo litt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 dn sunnyen.. jikk dn i harstad før? ligner på en gti styla som en gti-r som jikk i harstad før skjønner du! Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har nok ikke gått i harstad før denne her nei.. Importerte den selv fra tyskland for en del år siden. Solgte den videre i sommer, og da så den en del bedre ut enn på det bildet der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Du hadde gravd dypt i arkivet her forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg