JASEM Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei har en Golf 4, 00 mod. Jeg har hørt at jeg må rense eller bytte tomgangsregulatoren, jeg var nede på vw auto for å finne ut hvor den ligger, men han klarte ikke å finne det ut.. Så jeg håper på hjelp av dere :) Hvor er den ? og kan det være noe annet en tomgangsregulateren som får bilen til å jage på gassen hele tiden i uansett turtall? Takker og bukker for all hjelp :pray:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryan84 Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 i mitt tilfellet var det å rense gasspjeldhuset.. Det er kostet ca 1600kr hos vw-verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 (endret) Min hadde svidd sikringsboks. Den ved/oppå batteriet. edit: leste i tråden min om gamlebilen, sikringsboksen gikk bare utover ac'en. Hadde også feil på en bryter til servoen. Sikringsboksen og bryteren ble fikset og bilen jaget ikke lenger på tomgang. Endret Oktober 11, 2011 av elwood84 Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg