volvolars Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg har en 96 mod. 940 med B230FK motor. Denne bilen har fått betydelig tenningsbank, og også blitt vesentlig "tørstere" og "dauere" i det siste. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan løse dette problemet ? Motoren er nyoverhalt for ca 10.000 km siden. Har prøvd og kjøre diagnose test på den, men fikk bare beskjed om at det var noe galt med spedometeret....... Takknemmelig for svar. MVH Lars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Byttet plugger? Du kjører på 98okt? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Nei, jeg kjører på 95 okt. Jeg har ikke byttet plugger etter overhalingen. Så da skal jeg prøve og skifte plugger, og begynne og kjøre på 98 okt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 og ha på 30% av tanken med E85 hvis du har det i nærheten... Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.