bratsberg Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Hei, er det noen som har installert navigasjon selv i en sånn en?? Evt. andre VW. Tenker på å sette inn en og tips og triks ville vært fint :) Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Tenker du på original navigasjon? Gå heller for TomTom etc, billigere og enklere. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Vil ha den innebygd. Tenker på pioneer avic-f30bt eller f930bt. Løse ting i bilen, samt ledninger og diverse som stikker ut hater jeg Hehe Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg ville ventet på Pioneer AVIC-F9310BT som kommer senere i juli, da denne ikke krever monteringsramme men går rett inn i originalhullet i dashbordet i Amarok. I tillegg til denne trenger du muligens can-bus adapter og antenneadapter. Hvis du ikke er veldig god på can-bus og moderne bilelektronikk ville jeg nok latt noen som kan det montere spilleren. AVIC-F9310BT har samme tekniske spec som 930BT Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bratsberg Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Har vurdert det. Men fikk såpass bra tilbud på den at jeg tok den :) Trenger bare en monteringsramme + adapter. Ganske plug and play. Det blir ikke koblet til noe kamera eller lignende i første omgang. Har alle verdens bruksanvisninger klare og erfaren person med elektronikk med meg, så tror dette går bra... :) Blir jeg usikker, så gjør jeg ikke noe og leverer den til installasjon :) Siter --------------------------------- 2011 VW Amarok Solid 2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition 1996 Audi A4 1.6 1992 VW Golf III 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 heisann,hadde vært gøy viss du postet noen bilder av resultatet=) tipper det blir kanon bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bora18t Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Har bestilt Amarok selv. Får den mest sannsynlig til uka. Har kjøpt f30bt selvda jeg hadde f20bt før. Denne skal blandt annet støtte info fra ryggesensorer og klimavisningene. Kjøpte også komplett focal anlegg og mer dempematr. F30bt er en kongespiller, bilen og forøvrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arteju Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Hvordan gikk det å montere navigasjon selv? Trenger man virkelig verkstedet? De tar seg veldig godt betalt or jobben hvis det bare er plug and play.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bora18t Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Neida dette fikser du lett selv. Har laget en liten how to i min tråd i dag. Det gikk kjempefint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg