tenic Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 tenker på å kjøpe Spoilerstøtfanger RS-look. har ein rød golf2.. lurer på hva eg skal gjøre for å få den lakka best mulig og billigest.. ?? tenker å få den rød.. Hva bør eg gjøre.. Hva pris vil det bli ? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 for få ein rs fanger lakkert billigast mulig så er det å lakka den sjølv. puss den, vist den ikkje er ferdig pussa og klar til lakkering. anbefaller å gå over å sjå om det er små hakk i den først. pusse den litt med fint sandpapir, vaske med isopropanol e.l. grunne og lakke etterpå. ALDRI KJØP LAKK PÅ BILTEMA. ALDRI. viss du gjer det så må du aldri blande biltema lakk med ein anna type lakk. feks. biltema grunning og motip lakk. lakken vil da begynne og renne og lakken skiller seg. (har det fra erfaring). pris på dette vil komme på ca 5-600 kr. vist du gjer det sjølv. spør ein lakkar for sikkerhets skyld om kor masse dei skal ha for det. ein kompis fekk lakka ein fanger for 1000kr. da vart den pussa ned og lakka av lakkeraren sjølv. (men det var svart arbeid) har sjølv kjøpt rs fanger type rs-4 look. holder på å bygga den om litt. litt små knask. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Smaken er som baken sier de, men jeg syns RS fangerne ser ut som en surleppe. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 skal det bli pent så ikke lakk den med boks! sprøyte er tingen! kosta meg 500kr og lakke min med sprøyte... vi har sprøyte og sånn selv da..så da var det bare sprøyte lakken som kosta! vil tippe du må ut med rundt 1000 kr for å få den lakkert av ett lakkverksted..det er ink. lakk selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 For man kjøpt RS fanger som passer direkte på golf 2? Eller må man fixse til audi fangere? Skriv gjerne link til hvor man for kjøpt det. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 uhm.. ja det får du.. selges bland annet på autospar Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg