Audi-Pat Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Lurer på om det kunne være av interesse med biltreff i Sandefjord/Vestfold Evt samles på en plass som obs like ved torp flyplass å ta turen derfra og nedover tilf.eks Skien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn123 Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 hadde vært bra det... lenge sia sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Pat Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Ja, det hadde vært fint om det ble noen biler å møttes evt tatt noen runder mellom byer å kanskje blitt fler. men det virker foreløpig som det er lite interesse for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightz86 Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Klart jeg er med på "streetmeet" skjer jo aldri noe her nede i larvik / sandefjord lenger. I'm in :D:D Kansje lage en tråd med hvor når? :D:D Siter 89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt) 97 Toyota Celica T-20 (Solgt) 88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt) 96 Toyota Carina E T19 (Solgt) 98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Problemet med disse distriktene, er at vi "entusiaster" og dem med glede for bilverden er en utdøende rase. Det er flere år siden miljøet var godt og fylt med aktivitet. Jeg skal til og med inrømme at jeg selv heller ikke har vært den mest aktive de siste årene rett og slett pga mangel på interesse ettersom tilstandene i disse byene sakte døde ut. Det beste forslaget jeg kan gi er og prøve og få til et sammarbeid med en lokal foretning Dekk1 etc, Da disse ser ut til og trekke til seg mer av den Skaren man leter etter en bare et tilfeldig utkast om byråning. Det er mange muligheter og jeg håper virkelig jeg ser en oppdatering her etter sigende da vintern som sakte er på vei. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg