Gå til innhold

Tyveri på 3 av bilene mine! Hva kan jeg gjøre?

Ranger emnet

Mast3r

Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg noen tips & råd, om hva jeg kan gjøre for å ta dem på fersken?

2 delebiler som jeg har stående, var det innbrudd på og noen deler ble stjålet. 3'dje bilen ble det bare knust noen ruter uten noe form for tyveri selvom radio og annet var synlig og lett tilgjenlig (det skjedde ikke samme dag som det ble innbrudd på de 2 andre bilene, men mistenker det er de samme folka).

Planen var egentlig å ringe politiet og anmelde saken, men kom på fort at det hjalp lite, med så lite opplysninger som jeg har nå.

Så derfår lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å ta dem og melde dem til politiet, er rimelig dritt lei dette her. Det kan jo ikke fortsette slik.

Endret av Mast3r

-- Opel Kadett D 1.2S 1982 --

-- Opel Rekord E 2.0S 1977 --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp kamera og sånt! politiet bryr seg lite uansett, da dette er en sak de ikke tjener penger på.......

hva slags ting stjal de på bilene? ofte er det lokale folk som stjeler... sjekk om det går noen biler av samme slag rundt der du bor! er det store deler de har tatt kan man jo kjenne det igjen...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke helt gå innpå hva de stjal og hvordan biler det er.... men nei det er ikke store deler, små og lite merkbare.....

Fant ut hvordan bil de kjørte, men er ikke sikker på om det er dem, men pappa sa han så den samme bilen noen dagen før jeg så....men rakk dessverre ikke å skrive ned skiltnr, ikke jeg heller :(

Lurer på hvordan og hvor jeg kan sette opp kamera??

Finner jeg ut hvem det er så...... jaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge ass, alt må være godkjent eller lisensert, hvorfår skal livet være så vanskelig....har uansett liten tilgang til videokamera så får nok ikke overvåkt plassen min :/ Må se etter andre muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg noen bjørnefeller rundt bilene å kamufler de godt + bolt de fast i bakken og hold de fast me stålvaier ;) hehe...

Ellers så får du jo kjøpt de bil alarmene på biltema/bilxtra og clas ohlson, veldig billige fungerer akkurat som alarmen på inngangsdøra i huset. Så når noen åpner en av bildørene så våkner du. :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tipset som fungerer best er nok å ikke ha noe som helst av verdi synlig i bilen. Det trenger ikke å være mye verdi før de knuser ruta, en tier på dashbordet, eller en sony-spiller fra 1997 kan være nok til at junkiene ser $$$.

Men jeg har hatt innbrudd med helt tom bil også, så man kan aldri være sikker.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider