Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Hvordan får eg lagt ut flere bilder på Profilen min??? Fant noe greier om avatar og url,men skjønner Ikke mye av det.. Får bare lagt ut et bilde fra pcen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Avatar har du jo men bilder i profilen din går ikke skulle jeg tro! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Oki.. For jeg ser enkelte legger ut store bilder,når de skriver innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Ah slikt ja.Det har ikke noe med profilen din å gjør. Du kan registrere deg på f,eks photobucket.com, bildr.no etc og legge inn bildene derfra.Du kan for tiden ikke laste opp bilder direkte til forumet fra din pc. Når du skal legge inn bilde så trykk på og det kommer et vindu du kan kopiere bildeadressen i. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Ja da er jeg med:)) Takker for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html#post2833253 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 (endret) [/img] Endret Juli 7, 2011 av Audi A3 s-line Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Yes endelig fikk eg det til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 flott! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 [/img] Hvis du legger ut bildelinken uten og bruke så slipper du [/img] ved siden av bildet... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg