zuloo Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Driver og ser etter hiluxer, de fleste kommer med de bøylene bakpå men noen kommer også uten. Har sett at det finnes slike lokk som et bagasjeromslokk som beskytter mot regn. Noen som vet hvilke alternativer som finnes her, harde og mjuke og er de dyre? Og burde jeg kjøpe en hilux med veltebøyler bak hvis jeg egentlig vil ha på planbeskytter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Det finnes planlokk med plass for bøyler, og tar jeg ikke helt feil så har http://www.bgnor.no tilbud på slike nå! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Desember 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 (endret) Driver og ser etter hiluxer, de fleste kommer med de bøylene bakpå men noen kommer også uten.Har sett at det finnes slike lokk som et bagasjeromslokk som beskytter mot regn. Noen som vet hvilke alternativer som finnes her, harde og mjuke og er de dyre? Og burde jeg kjøpe en hilux med veltebøyler bak hvis jeg egentlig vil ha på planbeskytter? Jeg har bøyle og en slags presenning/gummiduk festet rundt planet med knapper. Ganske solid til å være knappeløsning. Men, selvsagt, det er ikke 100% tett da det bare er skåret ut til å passe til bøylene, men det er bemerkelsesverdig lite fuktighet nede i planet på normale regnværsdager. Personlig ser jeg i allefall bare fordeler med å ikke ha en hard plantopp. Eks. du er ute et sted og plutselig skal ha med deg noe høyere enn planet. Hvor gjør du av plata? :P Jeg kan bare kneppe opp og rulle inn duken/presenningen. Eneste drawbacket med en mjuk topp er at du enten må ha noen stenger under duken for at det ikke skal samle seg et fuckton med regn og snø. Må passe på å måke osv, så man ikke spjærer hele greia pga vekt. litt stygt eksempel her, siden jeg har satt en haug med knapper galt osv på daværende tidspunkt, så den er ikke så skrukkete og fæl til vanlig. men, man skjønner poenget. Endret Desember 15, 2011 av willosof bilde Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg