Mort1 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Kjøpte bilen i Tronheim høsten 2003, og var da en trist og kjedelig golf.. Et bilde fra salgsannonsen. Først jeg måtte gjøre, var å bytte hjullager fremme, men var nok ikke så enkelt. spindelen var slitt, og måtte byttes også. Så var det å sette på 16" Borbet E felgene mine, og vaske den godt. Men hvem gidder å kjøre en halvmeter over bakken? Var jo ikke no Golf country jeg skulle ha. Sånn... Da så det jo litt bedre ut men det mangler fortsatt litt. Bestilte 90-fangere og grillist på NBS, som ble liggende ei stund før jeg fikk lakka. er jo så kaldt... Men noe måtte jeg gjøre.. Varma opp kjellerboden min, og lakka grillista der.. I mellomtiden, kjøpte jeg nye dempere bak, og senka bilen et par runder ekstra i den anledning :eek: Da var det bare og lakke fangere, og få på disse fort som f... Er jo vårstemning ute.. Her er resultatet.. Så var det på tide, og sette på sommerhjula igjenn :) Må nok få senket den litt mere bak.. Tror ikke det hjelper med full tank, og baksetet fullt av teens.. Blei ganske stiv kan vi si.. Neste som står for tur, er fjerning av chrom, og få sota rutene med den lyseste filmen fra biltema. Liten photomod, bare for å se resultatet.. tror det blir bra jeg :cool: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Ja, jeg synes du er godt i gang her morten.. ser ut som en hel og fin bil.. Bra prosjekt og fine modifikasjoner.. stå på og fortsett å vise oss resultater :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 nice :) pen bil! hold oss oppdatert! hvor mye er den senket?? 60/60 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Svært hvor nyskjerrige folk er på hvor mye den er senket :D Er nok et 40mm senkesett, som har smakt på vinkelsliperen :eek: Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Fin bil mort1 ! Du er så heldig som har nye dører ... det er pri.1 hos meg nå. Satser på at jeg får tak i nyere dører samt M3 speil, jeg vet ikke hvorfor men en golf med/uten 90 dører er nesten to helt forskjellige biler for meg:) Hvordan skal du fjerne de chrome listene ? er det bare å røske dem av eller må du skifte vinduspakningene? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by kimoajajaj Fin bil mort1 ! Du er så heldig som har nye dører ... det er pri.1 hos meg nå. Satser på at jeg får tak i nyere dører samt M3 speil, jeg vet ikke hvorfor men en golf med/uten 90 dører er nesten to helt forskjellige biler for meg:) Hvordan skal du fjerne de chrome listene ? er det bare å røske dem av eller må du skifte vinduspakningene? Enig med deg.. Når jeg kjøpte denne, så jeg kun på 88mod og nyere.. chromlistene tror jeg er bare og rive av så vidt jeg vet da, og sett på nye sorte.. hvis det finnes da. på 16v'en jeg hadde, var gummipakningen hel, og ikke plass til no tullechrom :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Fin bil :D Skal selv kjøpe Golf 2 snart.. må få gang på min egen tråd. Selge Audi'en og Mazda'en først =)) så til sommers bilr det Golf 2 på meg også :D Stå på fin bil :op Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 skaff deg heller en farge du syns er skikkelig døds fet, å behold chrom listene langs vinduene!! Spør Sonic om du kan få se bilde av hans, han har beholdt dem på. Han har en meget spessiel lilla farge (gølfen ser ut som et sukkertøy:) Di chrom listene er prikken på Ièn, kremen på kaka osv. syns jaffal jeg... kanskje noen vil kjøpe dem hviss du ikke vil ha dem?! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 jepp.. er nok noen som vil kj0pe dem ja.. :D Si ifra over helga da Mort1 Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 off!!! ikke for å være stygg nå, ......men di vindusvisker belgene......ehh....hmmm Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 DISSER DU BILTEMA VINDUSSVISKERBELGER????? :mad: :mad: :mad: Nå er du FAEN MEG UTE PÅ DYPT VANN!!! :D Man disser ikke slike belger OK??? Ellers blir det BRÅK! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by svaggen off!!! ikke for å være stygg nå, ......men di vindusvisker belgene......ehh....hmmm Du skulle sett di fine spoilerene som sto på viserene du. di er råe:o hehe.. Jeg skal ta av di belgene jeg. Bare for din skyld :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by svaggen skaff deg heller en farge du syns er skikkelig døds fet, å behold chrom listene langs vinduene!! Spør Sonic om du kan få se bilde av hans, han har beholdt dem på. Han har en meget spessiel lilla farge (gølfen ser ut som et sukkertøy:) Di chrom listene er prikken på Ièn, kremen på kaka osv. syns jaffal jeg... kanskje noen vil kjøpe dem hviss du ikke vil ha dem?! Bilen blir nok værende rød, så lenge jeg eier den.. Liker en clean look.. Uten alt mulig dilldall ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 ble clean og fin! har du fikset det lille "problemet" som stikker ut bak ? sugerøret tenker jeg på ... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by OleVik ble clean og fin! har du fikset det lille "problemet" som stikker ut bak ? sugerøret tenker jeg på ... Nei, har ikke gjort det enda.. Tenkte å sveise på en sånn DTM-stuss, som jeg har ligende.. gidder ikke å bytte eksosanlegg, da det er greit at det ikke bråker så fælt synes jeg. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg