projektRUST Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Mort1 Nei, har ikke gjort det enda.. Tenkte å sveise på en sånn DTM-stuss, som jeg har ligende.. gidder ikke å bytte eksosanlegg, da det er greit at det ikke bråker så fælt synes jeg. tips: DTM != stilren Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Denne golfen ble jo ganske clean.. Off når jeg satt å leste tenkte jeg på en ting og det var at visst du skal ha en clean look og ikke old school så hjelper 90 fangere så sinnsykt.... uten dem på clean look ser bilen stygg ut.... Men på old school skal det ikke ver 90 fangere.... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Morten skal du selge golfen? syntes jeg så en autodb annonse :p Fin fin bil keep it up.. Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Golfen er til salgs ja.. Har ikke bruk for 4 biler... http://www.bilforumet.net//showthread.php?s=&threadid=30540 Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg