Dirtykjell Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hei, jeg har en Passat 1,9 tdi, 116 hk, 2000 modell. Problemet mitt er at dette er en tysk importert bil, så displayet mitt viser bare på tysk, så kommer vi til problemet.... Displayet virker som om det har brudd på en måte, bare deler av teksten viser. Striper i vannrett retning. Mine spørmål er da: Hva skal til for å få tilbake hele displayet, og hvordan får jeg NORSK display...... Jeg kan IKKE tysk, så det hadde vert veldig greit å fått norsk display. Håper det er noen som vet litt mer om hva jeg kan gjør for å få fikset dette..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 norsk får du ikke.men engelsk.. står i instruksjonsboka de hvordan du bytter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtykjell Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Ok, takker, men instruksjonsboka står også på tysk.... Tenker jeg stikker innom Møller å får de til å se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Trodde det var sånn at du må bruke vagcom (datakabel) for å bytte språk.. Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Og instruksjosbok får du kjøpt på VW, ikkje dyr, faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtykjell Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Var innom Møller.... 800 spenn skulle de ha for en instruksjonsbok...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 stikk på huggern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtykjell Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 I instrumentpanelet ligger masse greier, startsperre og masse endre ting som IKKE jeg kan noe om.... Men skal sjekke med huggern om de har noen Instruksjonsbøker liggende :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg