Sæther Racing Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 litt rør, et sveiseaperatt, noen blå simco slanger og slangeklemmer. Ikke noe rakketforsker :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Lenge siden jeg har oppdatert her nå. Fått fiksa hvorfor den hostet og harket og fusket litt, byttet bensinpumpe og bensinfilter, det gamle var tett. Nå går den som en kule :) Så har jeg kjøpt meg en polsk delebil. en sport utgave, med recaro stoler :) Så har slengt ut mv6 skinnet. Så har jeg kjøpt tilbake en omega b jeg bygde om til 3.0 for noen år siden, sikklig rusthaug så nå blir der mye og gjøre. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Fikk du inn fingeren? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet April 6, 2012 Rapporter Share Skrevet April 6, 2012 Hvordan ordna du med tempsensor på innsuget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg