Golfer'n Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Det gule motorlyset i bilen blinker!:rockets Og jeg får ikke start på bilen. Har lest på de andre artikkelene som er på forumet, men har ikke akkurat fått noe svar. Noen tips på hva det kan være? det er ikke noe gale med starteren, og jeg har nettopp byttet viftereimen hvis det har noe å si. Håper på kjappe tilbakemeldinger! Siter (_) Opel Astra TD. 99 Modell. (X) Volkswagen Golf 3. 97 Modell. (X) Opel Astra. 95 Modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hvis jeg skal tippe, så vill veivakselføleren være en sterk kandidat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer'n Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 er det noe stress å bytte da? noe som jeg kan gjøre selv? naf er på vei å skal se på bilen nå, får hører hva de har å si :) skal heller gi en tilbakemelding om hva som skjer. Siter (_) Opel Astra TD. 99 Modell. (X) Volkswagen Golf 3. 97 Modell. (X) Opel Astra. 95 Modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hvis du hadde lest i instruksjonsboka til bilen så hadde du funnet ut at blinkende motorlampe ved forsøk på og starte bilen er at startsperra slår inn. Det kan være at nøkkelen må programeres opp igjen. Har du en nøkkel til du kan prøve med? Dere andre med opel burde vite at det går fint an og starte en opel selv om veiv eller kamføler er defekt siden styrenheten har reserveverdier som den bruker når det ikke kommer noe signal fra de følerne. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfer'n Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Ja jeg prøvde med reservenøkkelen og det virket! :D Men han Naf bilmekanikeren trodde det var el. innsuget på dieselpumpen som var ødelagt. Men men, problemet fikset, setter pris på svaret mr opelduude :D Siter (_) Opel Astra TD. 99 Modell. (X) Volkswagen Golf 3. 97 Modell. (X) Opel Astra. 95 Modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg