Snillsonn Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hei, beklager om jeg spør "dumt", men jeg vil gjerne hjelpe min mor med en evt. overraskelse. Hun kjøpte nettopp ny Astra - type Cosmo tror jeg. Spørsmålet er om hun har Ipod muligheter i bilen? Hvor enkelt er det og bruke den? Er det slik at man kan gå til "neste" sang fra rattet? Og at jeg dermed kan gi henne en Ipod og hun klarer og bruke det selv. Hun er en eldre dame og teknologi er ikke hennes sterke siden! Som sagt, beklager om dette virker "dumt" men jeg kan liksom ikke be om og få bilnøklene for og undersøke det selv. Da aner hun ugler i mosen. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Har hun ikke valgt USB tilkopling som tillegg har hun kun AUX... Da kan iPod'en ikke styres fra rattet... Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snillsonn Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Hei, takk for svar. Da blir det ikke aktuelt er jeg redd, med mindre det er mulig og få det ettermontert uten at det koster skjorta. Får ringe Opel og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 ettermontere kan du glemme. Men sjekk om hun har usb tilkobling i bilen, er standard på en del biler som blir hentet inn. Da kan du styre alt fra rattet. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snillsonn Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 (endret) Igjen takk. Hvor er pluggen evt.? Er det synlig eller er den som i min bil gjemt i hanskerommet? Jeg hadde henne med i bilen min i dag og viste hvor utrolig bra det var, bare trykket "next" når det var sanger jeg ikke likte. Endret Oktober 28, 2011 av Snillsonn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 den er til venstre for sigarett tenneren i midtkonsollen Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg