Gå til innhold

strøken 200sx s14 til salgs

Ranger emnet

eGtTurbo

Anbefalte innlegg

En fyr her lokalt som nå skal selge sin 200sx. Den er sinnsykt bra!! En proffimportør som importerte den for 2 år siden. Var en tysk gubbe som hadde den som bil nr.2 i alle år.. Derfor den lave km stand. Fullt service hefte og alt.. Og kan skrive under på at den sparker bra ifra også! Lyden er ekstrem :-D

Gi tips til folk dere vet er på nissan/sportsbil jakt.. Dette er faktisk et smykke av en bil.. Ikke trimmet eller kjørt i hjel heller..

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=359679

Har denne vært til salgs i fjor har jeg kommet til å kjøpt den istede for å overhale min motor for 65k

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krasjet og krasjet. En kompis av han kjørte av veien på vinterstid ja og knakk endel i venstre forstilling. Aboslutt alt er skiftet nå pluss at bilen er totalt opplakkert på byens beste lakkversted. Men burde kanskje nevnt d ja siden det ville vært positivt. Ikke noen som har noe imot ny lakk

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Krasjet og krasjet. En kompis av han kjørte av veien på vinterstid ja og knakk endel i venstre forstilling. Aboslutt alt er skiftet nå pluss at bilen er totalt opplakkert på byens beste lakkversted. Men burde kanskje nevnt d ja siden det ville vært positivt. Ikke noen som har noe imot ny lakk

ble ikke den lakket før den kom til norge å? syntes det var det han sa når jeg snakket med han.

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært til salgs lenge fordi den ble som jeg nevnte over "krasjet". På Mo går takst og reprasjon veldig tregt av en eller annen grunn. Har erfart det selv med egen bil. Men nå blir den lakket hvert øyeblikk!

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Den har vært til salgs lenge fordi den ble som jeg nevnte over "krasjet". På Mo går takst og reprasjon veldig tregt av en eller annen grunn. Har erfart det selv med egen bil. Men nå blir den lakket hvert øyeblikk!

Står jo at den er lakkert des 2003 i annonsen???????

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Vet du hva han betaler i forsikring for den bilen? Har ikke lyst til å ringe gjenstridige for å spørre, for de er ikke så glade i meg lenger etter at Celica`n ble stjålet.

jeg snakket med gjensidige ang. akkurat den bilen, de skulle ha 14500kr på meg... 18år og 50% bonus 16000km i året

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider