eGtTurbo Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 En fyr her lokalt som nå skal selge sin 200sx. Den er sinnsykt bra!! En proffimportør som importerte den for 2 år siden. Var en tysk gubbe som hadde den som bil nr.2 i alle år.. Derfor den lave km stand. Fullt service hefte og alt.. Og kan skrive under på at den sparker bra ifra også! Lyden er ekstrem :-D Gi tips til folk dere vet er på nissan/sportsbil jakt.. Dette er faktisk et smykke av en bil.. Ikke trimmet eller kjørt i hjel heller.. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=359679 Har denne vært til salgs i fjor har jeg kommet til å kjøpt den istede for å overhale min motor for 65k Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 HKS eksos fra turbo,åpent filter,oppgradert bensinpumpe ikke trimmet? :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Burde kanskje nevne at bilen har vært crashet ? Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Krasjet og krasjet. En kompis av han kjørte av veien på vinterstid ja og knakk endel i venstre forstilling. Aboslutt alt er skiftet nå pluss at bilen er totalt opplakkert på byens beste lakkversted. Men burde kanskje nevnt d ja siden det ville vært positivt. Ikke noen som har noe imot ny lakk Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hadde jeg vært rik hadde jeg gått for den!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by eGtTurbo Krasjet og krasjet. En kompis av han kjørte av veien på vinterstid ja og knakk endel i venstre forstilling. Aboslutt alt er skiftet nå pluss at bilen er totalt opplakkert på byens beste lakkversted. Men burde kanskje nevnt d ja siden det ville vært positivt. Ikke noen som har noe imot ny lakk ble ikke den lakket før den kom til norge å? syntes det var det han sa når jeg snakket med han. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Har jo stått til salgs et par mnd, må være en grunn til at den ikke blir solgt????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Den har vært til salgs lenge fordi den ble som jeg nevnte over "krasjet". På Mo går takst og reprasjon veldig tregt av en eller annen grunn. Har erfart det selv med egen bil. Men nå blir den lakket hvert øyeblikk! Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by eGtTurbo Den har vært til salgs lenge fordi den ble som jeg nevnte over "krasjet". På Mo går takst og reprasjon veldig tregt av en eller annen grunn. Har erfart det selv med egen bil. Men nå blir den lakket hvert øyeblikk! Står jo at den er lakkert des 2003 i annonsen??????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Vet du hva han betaler i forsikring for den bilen? Har ikke lyst til å ringe gjenstridige for å spørre, for de er ikke så glade i meg lenger etter at Celica`n ble stjålet. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Øyvind.H Vet du hva han betaler i forsikring for den bilen? Har ikke lyst til å ringe gjenstridige for å spørre, for de er ikke så glade i meg lenger etter at Celica`n ble stjålet. jeg snakket med gjensidige ang. akkurat den bilen, de skulle ha 14500kr på meg... 18år og 50% bonus 16000km i året Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Hvordan har du klart å få 50% når du bare er 18? Forsikra no moped eller noe? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Øyvind.H Hvordan har du klart å få 50% når du bare er 18? Forsikra no moped eller noe? lettsykkel siden jeg var 14.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by eGtTurbo pluss at bilen er totalt opplakkert på byens beste lakkversted. Du burde jo kanskje tatt med at byen er Mo I Rana også da? :D Men er den lakkert, skal den bli lakkert eller hva er dealen? Siden du sier så mye forskjellig mener jeg. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by LilleGud ikke trimmet? :rolleyes: Kaller du det der trimming? :rolleyes: Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg