Gå til innhold

Hvilke felger passer NIssan primastar varebil???

Ranger emnet

RallyJoe

Anbefalte innlegg

Hei! Har en nissan primastar 2006 med boltsirkel 5x118. Men siden det finnes så få biler med denne boltsirkelen fins det også dårlig med felger til den :(. Skal ha nye dekk og felger både til sommer og vinterbruk. Hadde et sett 5x120 felger jeg hadde på transporteren min, men passa hvertfall ikke på med orginale bolter, vil 5x120 eller 5x114 boltsirkel hjul passe med slingrebolt? Såfall koster disse boltene? Såfall hvis noen av dere har no felger til den som passer send meg pm. (samme boltsirkel til Opel Vivaro og Reuanlt Traffic)

MVh Joel som vil ha fete felger på kassa si :)

post-50269-1380485340885_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transporter har 5x112.

Singrebolter kan "slingre" 2mm opp eller ned, altså hvis du har 5x118 kan du ha 5x116-5x120.

Hvis du drar til en stor felgsjappe kan nok de skaffe noe i den dim. du trenger :)

EDIT: Transporter skifta boltsirkel i -03, dvs, hvis du har etter -03 stemmer det med at du har 5x120 :)

Endret av Jesper1201

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg de fleste dekk verksteder selger, hvis ikke kan det hende biltema, bilextra, thorsov har slikt.

Usikker på pris, men gjetter på kanskje 100,- pr. hjul.

Jeg hadde 19" på A6'n jeg hadde for en stund siden, det gikk akkurat. De samme felgene passet glimrende på Touran jeg hadde.

Så jeg vil tro du fint kan ha 19" evt. 20"

Endret av Jesper1201

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noen som helt sikkert vet at det passer med 20"?

Ser det selges 20" til disse bilene i sverige: http://www.blocket.se/stockholm/Nya_falgar_Ruff_Racing_933_Black_20__28359644.htm?ca=10&w=3 , men flere av dekk og felg butikkene i Østfold sier at det maks går på 18". Ingen som har enten Opel Vivaro, Renault Traffic eller Nissan Primastar med store hjul???

Trenger HJELP!!!

Mail: Joel_719@msn.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider