LumbagoX Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Hepp, dette er mitt første innlegg her så be nice! :) Jeg har en Focus Trend Stv 1999 modell hvor sentrallåsen er svæært ustabil. Den funker egentlig ikke i det hele tatt bortsett fra av og til når bilen har kjørt et par timer så hører vi plutselig at alle låsene går opp. Det skjer normalt ingen ting hverken når vi låser opp eller igjen via låsen i døra. Hva kan dette være? Har kjøpt litt deler hos nbfbildeler.no før og det har funka helt fint men her vet jeg rett og slett ikke om det er noe som må byttes eller smøres eller hva det kan være. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 har hørt mykje om dette problemet. noen seier de er dårli jording i dørene... e har en 2 dørs coupe og den har kun 1 gang låst se under kjøring... ingen veit kafor... berre sjekk alla kontakter og rele... kan vere en filleting når man først veit de... kan vere so simpelt gnaging på ledning over tid. men kan vere så mangt... trur ikke man finner de ut me mindre man kjører en diagnose menst de skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Start med mye smøring av dørlåsene med PTFE smøremiddel. Ellers er vel defekt låsekasse i førerdør det vanlige problemet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg