slayer Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Hei Noen som har tlf.nr/ fax nr dit?? EDIT: fant det på gulesider.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by slayer Hei Noen som har tlf.nr/ fax nr dit?? EDIT: fant det på gulesider.. :) Tenke før du poster, av og til da :rolleyes: Men denne threaden vil nok forsvinne i det store intet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Qee Tenke før du poster, av og til da :rolleyes: Men denne threaden vil nok forsvinne i det store intet :D ja det var vel verdens undergang dette.. slapp av a mann.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by slayer ja det var vel verdens undergang dette.. slapp av a mann.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: nja ikke langt ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 ok, håper det går bra da. Var ikke meningen å gjøre noe SÅ dumt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by slayer ok, håper det går bra da. Var ikke meningen å gjøre noe SÅ dumt.. Slapp av! Man lærer så lenge man lever. Vi bør ha toleranse/ forståelse for at folk gjør feil . Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70_LT Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hva skal du med nummeret dit? Han kan ikke engang svare på hva en felg veier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by V70_LT Hva skal du med nummeret dit? Han kan ikke engang svare på hva en felg veier. Daaakar deg, du får veie selv. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Hmmm skjønner ikke hva folk snakker om at dem ikke svarer. Svarte på 25 sek. da jeg ringte og hørte prisen på noen falken dekk her om dagen. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 de svarte med en gang når jeg ringte her om dagen . var der på fredag og kjøpte dekk til 19" mine :) god service . raskt og billigt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Primera Hmmm skjønner ikke hva folk snakker om at dem ikke svarer. Svarte på 25 sek. da jeg ringte og hørte prisen på noen falken dekk her om dagen. Sånne Falken dekk? ;) Sharifs Falken dekk Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Ja. Slår jeg til nå får jeg med gratis utrykkning i et år :D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Primera Ja. Slår jeg til nå får jeg med gratis utrykkning i et år :D well... :P http://www.sharifsdekksenter.no/Dekk/falken%20copy.jpg Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg