Gå til innhold

Honda

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

Satser på at det ikke er psykisk handicappede folk her inne som telehorer seg hvis jeg legger ut mitt mobil nummer noen dager.

Meld meg hvis dere vil treffes 93668774. Prøver å starte en Honda Ring rundt Bergen. DVS en mini klubb under club-honda.org Med samme logo og slikt klistret på bilen.

=)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Satser på at det ikke er psykisk handicappede folk her inne som telehorer seg hvis jeg legger ut mitt mobil nummer noen dager.

Meld meg hvis dere vil treffes 93xxxxxx. Prøver å starte en Honda Ring rundt Bergen. DVS en mini klubb under club-honda.org Med samme logo og slikt klistret på bilen.

=)

Det du bør tenke på ved å legge ut tlf.nr er at Lærhomsene med blålys også smugleser dette forumet (har vi erfart tidligere... :( )....... Sånn til info for nye lesere.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

lurer!!!

Vet ikke helt hvordan ting forløp seg på fredag jeg, (var på fest) men det var jo et par ganger tidligere i sommer hvor de stod "der" når folket dukket opp.

Hvis ryktene om at noen sprayet en tversgående strek og skrev "START" på asfalten der stemmer så trenger jo ikke akkurat snuten tenke så det knaker for å skjønne hva som foregår da:D (ikke alle andre som passerer heller) men jeg vet ikke....

Bare folk er klar over at dette kan skje og at de evt sletter slike pm's når de er lest, så unngår man nok det meste. ;)

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Vi skal bare holde det så skjult at bare pol10 ikke vet det...det er en hårfin grense...

De skal føle seg ignorert!!!

hehehehe.... en tankegangen er jeg med på :D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

hadde ikke vært vanskelig å ungå at politi ser hva vi skriver til værandre da.... bare og sette opp en mailing list ! med brukernes externe mailadresser ! !

Inga problem hva !

På den annen side vil jeg regne med at administratorene for forumet her ikke er så stokk dumme at de gir snuten tilgang til ressurser ikke hvem som helst andre har tilgang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider