DJ-timoty Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Heissan. Har en 1987 mercedes 190E 2.0 bensin, automat, den sviver ujevnt, og bruker MYE bensin (400kr bensin forsvinner på 1 times kjøring!) Den ryker KØL SVART ved gasspådrag. (bruker IKKE mye olje) hvis jeg kommer på lavt turtall må jeg pumpespeede for å komme på gang igjen. bakkestart kan jeg bare glemme hvis jeg ikke setter den i nøytral og speeder litt før jeg setter den i Drive ( ikke bra! ) ellers sviver den som "normalt" på middels turtall, og jeg KAN kjøre den litt økonomisk hvis jeg ligger i 70kmt og konstant passer på "bensinforbruksmåleren" .. men denne står på rødt så fort jeg prøver å speede litt. har hatt mange mercedes opp igjennom , men aldri vært borti noe som dette. HJELP! HASTER! bilen skal godkjennes denne mnd! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Hmm, dette var vel en nøtt. men kan se for meg at bensinmengdefordeleren er helt på tur. ikke så vanvittig vanskelig å bytte, men lønner seg å få tak i en brukt en :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 du som hadde skrivt her også ja... ser ut som jeg fikk ordnet det. brukte en halv spraybox (litt overdrivelse) med spesial smøreolje ned i det sjellet på K-jetronic`en, og rundt forbi nedi der.. og når jeg kjørte den litt da ble det mye bedre :D ryker ikke svart lengre ihvertfall, og ble jevnere på tomgang, så nå gjenstår det bare å se om bensinforbruket blir bedre også :D Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg