majorn1 Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 hei !! :D jeg bygger en gaske hefftig golf 2 91 med 2.0 DOHC 16v. 9A-KE tror jeg den heter:S problet jeg har nå er att jeg har ikke fått med noe ledningsnett eller hjerne til motoren, men tok imot med opne armer siden jeg fikk motoren :D er det noen som kan være behjelpelig med deler, eller hvor jeg kan få tak i ?? :) passer det fra 1.8 fexs ?? :) jeg vet motoren ble solgt i norge i passat gt og i corrado, men er ikke veldig mange av dem heller som jeg har forstått :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 kan vel på denne motoren bruke ledningsnett fra 16v PL (CE2) :) passer da rett i sikringsboksen på din 91mod Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majorn1 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 det skal jeg prøve :) takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg