turbowrx Skrevet April 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 Vinge prøvemontert: Nye gulvmatter og litt "harry" treverk... Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Klar for paradekjøring 1. mai :) Fin BMW og Kadett! Begynte å snø fælt ikveld, ble en liten tur ut da : ))) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 møtt deg fleire gånga i byen i d siste, å må sei biln ser jæævla bra ut! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 møtt deg fleire gånga i byen i d siste, å må sei biln ser jæævla bra ut! klart det! Er jo en rød Omega! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 møtt deg fleire gånga i byen i d siste, å må sei biln ser jæævla bra ut! Takker!! Ja har kjørt en god del i det siste. Så deg 1. mai med Merca, kan det stæm? Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 kan nok ikke stem, men va ei akkurat likkæns ei dær, me blått tak :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 åssn ratt? og hvor fikk du tak i vingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 kan nok ikke stem, men va ei akkurat likkæns ei dær, me blått tak :) Aha, ja fikk det ikke helt tel å stem med det blåe taket.. Kjører slags bil om dagen du da? Rattet er originalt, dvs. jeg bestilte det fra tyskland i fjor siden det jeg hadde var helt nedslitt. Det spesielle med akkurat dette, er at det ble tatt ut av en omega i 1992 for så å bli lagret i 13 år! Derfor er det 100% strøkent og ubrukt. Vingen fikk jeg tak i av en lokal opel mann :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Er jo ikke likens som mitt orginale ratt..mitt er MYE tynnere osv... også har du ikke sånn stygt opelmerke i midten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 kjør en svart peugot 307 me nå sånn småe ækstralys, å mangel et nærlys :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ser bra ut den A'en din! :D Hadde vært fett å hatt en sånn igjen... Likte egentlig treverket litt, selv om det var harry.. Men husk at du får tak i børsta aluminium folie å Carbon som du kan trekke over trelistene ;) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 jo ikke likens som mitt orginale ratt..mitt er MYE tynnere osv... også har du ikke sånn stygt opelmerke i midten... Nei, det er fordi mitt er et CD ratt, hørte til den utstyrsutgaven. Det utslitte jeg hadde, var det også ett stygt Opel merke på, men ikke det nye. kjør en svart peugot 307 me nå sånn småe ækstralys, å mangel et nærlys :P Hmm, mulig eg har sedd deg da :) Ser bra ut den A'en din! Hadde vært fett å hatt en sånn igjen... Likte egentlig treverket litt, selv om det var harry.. Men husk at du får tak i børsta aluminium folie å Carbon som du kan trekke over trelistene Takk! :D Ja det ser ikke så ille ut egentlig, men klart det er litt harry. bilen i seg selv er vel kanskje litt harry, hehe... Børsta alu hadde vært sleipt ja, men vet ikke helt om det hadde passet med resten av interiøret? Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 lakk kode? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Usikker, kan sjekke opp senere :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 nice:) hvorfor lakker du ikke grillen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg